Kiáltvány

2007.07.11. 09:18 | Klub Unterschied | 72 komment

 
Mélyen Tisztelt Egri Polgárság!
 

Feladatunknak érezzük Eger város lakóinak hiteles informálását a klub várható jövőjét illetően, ebből kifolyólag újabb hírekkel szolgálhatunk.

Nem voltunk restek előállni az új programterv vázlatával, mely minden eddiginél színesebb lesz, és megmutatja majd a helyes irányt fiataljaink számára.

Szeretnénk ismertetni Önökkel, hogy milyen alternatívát nyújthatna az EGAL Cult Club helyén létesítendő új klub a szórakozni vágyó ifjaknak. Reményeink szerint csupán a legigényesebb produkciókkal fogja szórakoztatni a nagyérdeműt a klub. Biztosan állíthatom, hogy a fülsüketítő hangzavar, melyet a látogatók koncertként tartanak számon, jelenlegi formájukban semmiképpen sem fognak tovább zajlani. Célunk a globalizált zenekarok - melyet manapság még mindig, a 80-as évekből rajtamaradt és elavult címke alapján „underground”-nak, (a magyar nyelvben otthonosabban mozgó barátainknak: földalatti, azaz kiadó és egyéb, a művészetéből származó pénzforrás hiányában lévő előadók ) titulált – fellépéseinek megszüntetése és helyettük sokkal tartalmasabb és magyar fiatalokhoz méltóbb műsorok prezentálása.

Megyeszékhelyünk az utóbbi években a „hardcore” stílus fellegvárává változott. Hiába fröcskölődik a szemellenzővel ellátott ellentábor, Egerben reneszánszát éli a minimalista, igénytelen, egy kaptafáról való zenekarok alapítása. Elég körülnézni a középiskolákban, az Egal által szervezett Hardcore Fesztiválon.

Persze mi nem nézzük karba tett kézzel egy teljes generáció elüszkösödését, tehát terveink között szerepel izgalmas vitaestekkel, szónoklatokkal, felolvasásokkal színesíteni a programfüzetet. A világ és a magyar történelem legvitatottabb kérdéseit, történelmi és aktuál politikai helyzeteket elemezhetne a közönség együtt a híres előadókkal.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmüket! Bármilyen észrevételük, ajánlatuk van az új programokat illetően, kérjük szóljanak hozzá ehhez a bejegyzéshez!

 
Végezetül a hozzászólásokra reflektálva:
 

Kérjük olvasóinkat, tartózkodjanak a vulgáris szavak használatától, hiszen ezzel csupán magukat – és egyben az általuk képviselt véleményt – járatják le.

Sok hozzászóló sérelmezte blogunk német nevét. Miért lenne szükséges a magyar szóhasználat? Ez csupán a megszokott demagóg viselkedés a másik oldalról, hogy mi nem operálhatunk idegen szavakkal. Megjegyezném, ez csupán a blog neve, a leendő klub elnevezéséről nem tisztünk dönteni.

Mint ahogy nem kötelességünk válaszolni a mocskolódó üzenetekre sem, a pallérozott eszűek úgy is tudják: helyettünk a tetteink beszélnek majd.


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://klubunterschied.blog.hu/api/trackback/id/tr16115814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pusoma Sarolta Izaura 2007.07.11. 12:39:28

Cigányok lemehetnek majd az Unterjugend klubba?????
He?

Pusoma Sarolta Izaura 2007.07.11. 12:48:55

Mer ha igen, akkor mi szívesen fellépünk a zenekarunkkal.
Vagyunk nyolcan-tízen.
Magyar cigányok.

Kossuth Lajos 2007.07.11. 12:54:49

Nincs annyi árja Egerben, hogy eltartson egy ilyen klubbot!
Én nem tenném fiaim...

daflo 2007.07.11. 13:00:33

szevasztok!!!!
alig várom hogy megérinthessem a bakancsommal a kőkemény alter seggeket!!!
ja és a zenegépben legyen benne a magozott cseresznyétől a sok magyar BAKA DAL!!
fainak vagytok csá

Erdős Péter 2007.07.11. 13:08:13

A magozott cseresznye az minimalista, igénytelen egy kaptafáról való.
És a kurva anyám!

Bence 2007.07.11. 13:36:43

hát szerintem meg még mindig szánalmasok vagytok: )

Pöckös 2007.07.11. 14:46:58

Ha mi vagyunk a \\\"balhézósok\\\" akkor a \\\"alig várom hogy megérinthessem a bakancsommal a kőkemény alter seggeket!!!\\\" értelmiségi mondatodat mire értetted?
és akkor erre mondjátok, hogy szeretnétek egy kultúrális helyet nyitni a fiatalságnak és erre tanítanátok őket? vagy mi lenne a hely alapelve? Kedves Sneider Tamást avagy nemtudom hogy írják németül de nem is érdekel, se értem teljesen a phba azt mondja amit még nem is látott, a sajtónak is állít mindent össze-vissza és mellette pedig szeretne nyitni egy olyan helyet ami a mostani Másnál sokkal rosszabb színvonalat érne el. Eddig kimaradtam a politikából és vallásból és most se ilyen téren mondtam hanem mint ő is csak egy ember. Mivel mindenki az.

Pöckös 2007.07.11. 14:47:45

Elnézést. mivel a nevem is felvállalom így Molnár Péter.

rohadjak meg! 2007.07.11. 16:11:54

ZIEG HEIL!!!

punk 2007.07.11. 16:44:54

Ehhez vajon Zsoldos Imre a HoldTrue gitárosa mit szól?

antifasizta egal látogató 2007.07.11. 16:46:52

felolvaso estek? viták? egy 16-18éves fiatalt ez hol érdekel???

Feri · http://tferi.blog.hu/ 2007.07.11. 17:47:14

Erről én is megírtam a véleményem...

Tina 2007.07.11. 18:39:03

Tiszteletem annak aki felvállalja a nevét. Aki Tina néven nem ismer az írjon, szívesen beírom a teljes nevemet is... :)) Szeretem a klubbot, nem szeretném ha megváltozna. A többi helyet ha megnéznétek.. már elnézést, de ne mondja nekem senki hogy a disco helyek például Egerben nem lennének ugyanolyan hangosak, nem mászkálnának a környékükön részeg emberek és nem lennének lent 18 év alattiak ugyanúgy ott is... pff. Miért pont az egyetlen normális helyet akarjátok magatoknak? Azok az emberek akik ide lejárnak -velem együtt- még jó hogy kiállnak azért amit szeretnek, amit megszoktak, ami az övék.. Ami pedig az aboszolút pláne: Ha ti az "értelmiségiek" vagytok akkor ezt értsük úgy hogyha netán tiétek lenne a klub, akkor majd nem fogtok alkoholt fogyasztani(alapból kizárom eme lehetőséget, de érvelni persze lehet ellene.. csak nem hinném el), kitesztek egy 18-as táblát és vitaestek kereszttüzében majd még szolidan buliztok (olyan nem létezik..) hogy véletlenül se zavarja a környéken lakó embereket??? na etessétek azt.. már elnézést. Szidni lehet engem is és bárkit. A véleményemet mindenesetre elmondtam. Az EGAL-t le lehet járatni mindenhol (ahogy bármilyen helyet, ahol min. egy befolyásos apuci segít..), de attól még nekünk az a hely marad amit szeretünk és amiért kiállunk. Ti azon az oldalon, mi meg ezen! Elnézést,hogy nem kívánok sok sikert a több mint nevetséges ötlethez és az igazságtalan, kifordított lejáratáshoz amit épp csináltok... De még: értelmiségiek.. na erről ennyit. Lehet mocskolódni, érdeklődve hallgatom :) Tehetném én is, de nem teszem. Nem lenne méltó..

él ien? · http://egal.agria.hu 2007.07.11. 19:12:32

legalább lássátok be hogy rasszisták vagytok, nem pedig \\\\\\\"nagy hazafik akik egert szeretnék jobbá tenni\\\\\\\"
hazugság mint minden... normálisan és kultúráltan mondok valamit akkor is csak hallgattok és megpróbáljátok magatokat kultúráltnak titulálni holott ez is hazugság mint minden... de hiába magyarázok mert úgysem mondtok semmit, mert nem vagytok képesek kiállni magatokért sem
-bocs hogy nem vok könnyen manipulálható, a gyerekemet majd jobban megnevelem-

MÁS4EVER 2007.07.11. 20:03:52

Rábasztok ti még erre bármi is süljön ki belőle :P

Veterán 2007.07.11. 20:06:28

Lehet bármennyire mézes-mázos ez az oldal, ti akkor is csak tahó nácik maradtok...
Kultúrális rendezvényetek??? LOL

MÁS ember 2007.07.11. 20:44:32

én meg mondjuk nem szeretem a hungarista zenéket,és sztem nem vok egyedül ezzel.inkább más, undorító, szar zenét prefarálok.oooo,nade mivan ha mindezt az én szemszögemből nézzük.nahát akkor a hungarista zenék a rosszak nem???nem kellene ennyire elvakultan ragaszkodni bizonyos dolgokhoz,mert ez kizárólag a lelki szegénységeteket mutatja.egyszerűen nem értem h nem lehet látni és érteni azt h másoknak is van véleménye és az eltér a tietektől.én szeretem az egalt,örülök ha lemehetek és én ilyen zenére szeretek bulizni.másrészt nem használnám a vitaest szót olyan összejövetekre ahol mindenki egyetért...és amúgysem szeretnék a szabad időmben politikával,problémákkal foglalkozni,inkább kikapcsolódnék mert én ezt szeretem(és mindehez nem kell részegre innom magam és randalíroznom).habár nemis tudom minek magyarázok itt,ha mindezt eddig nem sikerült felfogni most se fogjátok...köszönöm,h olvashattam fenséges blogodat ooo mélyen tisztelt,nálam sokkal intelligensebb barátom!egyszerűen felemelő volt...

vandee 2007.07.11. 20:54:51

Előszöris! Én szeretem azt a zenét ami most az Egálban megy. Lehet h. szerintetek gűz, de ez van. A másik emg az h. a vitaest meg felolvasás ok...de nem ott!!!!!
Ez egy partihely, ahova a fiatalok bulizni járnak, általában alkoholt is fogyasztanak. Ha nekiálltok ott politizálni kb minden nap kinn lesz a rendőrség tömegverekedés miatt... Vagy az ellentétes elveket valló embereket inkább be se engeditek?
Politizáljatok meg vitatkozzatok egy kávézóban vagy más erre alkalmas helyen.

nem fontos 2007.07.11. 20:56:51

Ugye ez a kiáltvány csak egy rossz vicc?

A felolvasásoknak és politikai, közéleti eszmecseréknek egyaránt megvan a maguk helye, ilyeneket már amúgy is évek óta szervez az egri jobboldal! Tudom, voltam már előadáson! Egy szórakozóhelyen ne a politika legyen már a mérvadó! Gyerekek...

Hirtelen a HC lett a rossz?? Személyesen ismerem Zagyva Gyurit, ő is szereti az ilyen stílusú zenéket! Ami pedig a hardcore "egykaptafaságát" illeti, mutassatok már egyetlen olyan jobbos bandát, ami nem egysíkú zenét játszik! Meg olyat is, ami halkan koncertezik.. Kackac...Gyerekek, ez nagyon gyenge és kisfiús érv, ne haragudjatok...

Középsulis zenekarok: még a hangszerüket sem ismerik, miért vártok tőlük világmegváltást?
Vagy talán a fejbőr a maga 5-6 akkordjával és a szánalmas zenei megoldásaival követendő mérce lett?
Ez megint gyenge szöveg volt...

Az ifjúság elüszkösödéséről: mi a jobb? A HC (csak hogy ennél, az eddigi Egal-témához nem igazán kapcsolódó Kiáltványnál maradjunk) straight edge (no alkohol, no cigi, no drugs) szellemiségének elsajátítása (persze én is láttam már betépett, részeg hc-st) vagy pedig 16 évesen azt hallgatni, hogy ez vagy az a kisebbség azt érdemli, hogy eltiporjuk? Vagy szálasizzanak a gyerekek? Kultúra címszó alatt gyűlöletre uszítani a könnyedén befolyásolható fiatalságot? Mert a széljobbos, "nemzeti" zenekarok koncertjei már letették a névjegyüket...Kár, hogy Kormoránt és más, igényes, valóban kultúrált zenekarokat is "nemzeti" jelzővel láttok el... Ők képviselik az értéket, nem pedig a "majmok, majmok, fekete majmok" típusú csapatok... Úgyhogy nagy nevetés hallatszik, mert percről percre szánalmasabbak vagytok…

Miért kell azt sugallnotok (ezáltal hazudnotok) az egri lakosságnak, hogy nem lesz éjjel randalírozás? Most van az Egal környékén? Pláne, ha szétnézünk a helyi diszkó mellett éjjelente… Ott butul el az ember a drogoktól, nem a másban… Hát hol éltek ti? Melyikőtök írta a kiáltványt? Járt már ő valamelyik „kopasz” buliban a Völgyben? Esetleg túl részeg volt ahhoz, hogy lássa, amint a barátai részegen zsidóztak? Vagy amikor kötözködnek azokkal, akik csak a Völgyet látogatták? Akkor így lesz rend a belvárosban, olyanokkal az élen, akik pár éve a televízióban szerepeltek verekedős egri kopaszként? Gyerekek, mire jó ez?
Már megint lejáratjátok az egész jobboldalt… Miattatok volt ilyen gyatra eddig is 
Sajnálom, hogy a város új vezetősége olyan embereknek ad mozgásteret, mint Roy, akinek már rég nem lenne helye a közéletben… Ti meg az izgalmas vitaestjeitek…
Nem vagyok kárörvendő, de izgatottan várom a bukásotokat… Úgy érzem mást nem is tehetek... Ez a „kiáltvány” nevű szánalmas kis macskakaparás… Ti tudjátok…

pedkita 2007.07.11. 22:31:24

én úgy tudom nem lesz majd elvárás a kopasz fej és a nagymagyarországos-turulos póló a belépésnél,szóval ugyanúgy bárki előtt nyitva áll majd a klub.
csakis rajtatok múlik hogy lejöttök e majd. legalább színesebbé tehetnétek a vitákat. szerintem sok nemzeti érzelmű ember lesz majd kiváncsi a véleményetkre. komolyan nem értelek benneteket!

nem fontos 2007.07.11. 23:39:34

pedkita, ez így szép és jó, elhiszem, hogy ez a terv!
De nem hiszem, hogy így is lesz. Tudod miért? Mert így indult a magyar sziget is(és mi van a koncerteken?), ráadásul Roy, mint olyan, ne legyen közéleti szereplő, ami hozzá kapcsolódik, attól mindenki elhatárolódik!
Egy klubba pedig inkább szórakozni akarnak járni a fiatalok, nem vitázni...én is nemzeti érzelmű vagyok, de ez nem jelenti azt, hogy támogatom a klub vezetőségének lecserélését. Az megváltoztatná a működést, a programokat, ráadásul, mint kiderült alaptalan vádak alapján próbálkoztak a srácok...innentől eléggé hiteltelen ez az egész...
Klubokat, előadásokat szervez a 64, koncerteknek pedig ott a Völgy. Az Egal másról szól, oda nem azért megy az ember, hogy együtt legyen jó magyarnak lenni.. együtt szórakozni felszabadultan és nem azt nézni, hogy ki milyen származású, mekkora haja van..
Amíg a jobboldal nem határolja el magát a hülyéktől (akikről a többiekre asszociálnak), addig ez bizony veszett fejsze nyele... Ráadásul azon a helyen már kialakult egy bizonyos kör, amit békén kellene hagyni!
Senki nem írt a televízióknak, újságoknak, hogy a Völgyben kibe kötnek bele részeg kopaszok! Ilyen példák után, úgy, hogy ismerem az illetékeseket személyesen is, egyáltalán nem örülök ennek a kezdeményezésnek! A hely maga nem arról szól! Eddig is volt teretek, lehetőségetek, éljetek azzal és ne akarjátok elvenni mástól azt, amiért éveken át dolgozott, azt, amit jelent a rengeteg fiatalnak! Semmi közötök hozzá!
Csak azt nem értem, miért beszélsz úgy, mintha ez már eldőlt volna? Szerintem ebből komoly harc lesz(persze szóban) és többen állnak a klub mellett, mint ellene!
Ellenben az időzítés tökéletes, a legfőbb Egal-tábor (a fősulisok) nyaralnak, fesztiváloznak, nincsenek Egerben... Mocsok húzás ez is...

nem fontos 2007.07.11. 23:42:14

És még valami, ez lemaradt:
A klub nyitva áll majd mindenki előtt, ez szép dolog!
De ki lesz rátok kíváncsi?
Aki akart, eddig is megjelent az adott helyeken...
Lássuk be, kevés az érvetek...:)

pedkita 2007.07.11. 23:53:18

Az időzítés nem rajtam,rajtunk múlt. Elhiheted hogy nem volt tudatos. Erről talán tényleg az illetékeseket kéne megkérdezni. De mielőtt bárki is félreértené,illetékesek alatt nemcsak Royt és a városvezetést,hanem Misit is értem.
Mellesleg én nem vagyok ellenetek (a szó degradáló értelmében),de ami "ott" folyt az azert már tényleg több a soknál.

anarchia 2007.07.12. 00:07:54

Én egy punk vagyok. Még anno 86ban kezdtem a munkásságomat,szóval én aztán tudom mi a dörgés a más körül. Úgy gondolom hogy a klubnak régen teljesen más szerepe volt,mint ami most van. Már ha lehet egyáltalán a kiskamaszok hülyítését szerepnek nevezni. Elég tré arcok ők is,hogy nem veszik észre mi folyik körülöttük. Az ő bőrükre megy ki ez a kurrva játék. Nekik meg aztán marha könnyű elbaszni a mutter fizetését. A mást is ugyanúgy mint bármelyik szupermarketet dörzsölt üzletemberek vezetik. számukra is ugyanúgy a haszon a fontos. Ti meg akkora vakok vagytok hogy észre sem veszitek hogy nekik is csak a pénzetek kell. De nyaljátok csak nyugodtan a seggüket! Hajrá!
Szóval én ilyen téren a zárás mellett állok. A skinheadeket meg érthető okokból nem támogatom,mert az sem megoldás,hogy átkerül az ő kezükbe a klub. A más véleményem szerint teljesen pótolható,előbb-utóbb úgyis újjáalakul majd,csak valahol máshol. Mondtam már,ezeknek csak a pénzetek a kell!

R.Attila. 2007.07.12. 01:31:55

"én úgy tudom nem lesz majd elvárás a kopasz fej és a nagymagyarországos-turulos póló a belépésnél,szóval ugyanúgy bárki előtt nyitva áll majd a klub" Miről beszélsz ember? A CLUB AZ MARAD AMI MOST!!! EBBE NEKEK NINCS BELESZÓLÁSOTOK ÉS BÁRMENNYIRE IS SZERETNÉTEK NEM IS LESSZ!!!!!

R.Attila. 2007.07.12. 01:56:47

Most is nyitva áll a club mindenki előtt,egyszerű a dolog, VALAKI NEMET MONDOTT VALAMIRE,VALAKI ÍGÉRETET TETT HOGY MEGTOROLJA AMIÉRT NEMET MONDOTT,MOST BE AKARJA TARTANI A FENYEGETÉST,REMÉLJÜK EZ NEM FOG SIKERÜLNI NEKI.NEKIK.

R.Attila 2007.07.12. 02:14:08

Anarchia ,mindenki a pénzt hajtja a mai világban,ezzel mi a probléma?mondj valamit szerinted mi lenne a megoldás?útáljuk az egál mostani vezetőségét?mert ők is pénből élnek?nem is tudtam hmm,kerüljön csak másoknak a kezébe majd meglátjuk ,ők biztos puszta jóindulatból fogják fenntartani.

R.Attila. 2007.07.12. 02:35:06

Szóval mindenkit útáljatok aki pézből tart fennt egy szórakozóhelyet,engem is útáljatok mert pénzt kérek amiért dolgozok,ez lenne a lényeg?nem kérek kommentet mert erre nem is lehet,de ha mégis akkor gratulálok azoknak akik az egált akarják lejáratni,remélem nem fog sikerülni! ha mégis akkor gratulálok jól manipuláltátok a népet.ÜDV

nem fontos 2007.07.12. 06:56:54

pedkita! mondtam már, először a saját portátokon takarítsatok, ne a MÁSén...A fő hangadóitok között is vannak, akik időnként nagyon erkölcstelen dolgokat csinálnak...vagy az nem baj, mert csak egy kis kör tudja?

mufurc 2007.07.12. 09:40:13

Ez az egész szöveg:\\\"mélyen tisztelt egri polgárság\\\"..blabla porhintés.Szépen van megfogalmazva,de mindenki tudja szerintem,hogy köze nincs az igazsághoz.

pointer 2007.07.12. 09:59:57

Egyszerűen nevetségesek vagytok ezzel az egész \"nemzet érzelem\"-es témával együtt. Mármint csak ti...akik így fogjátok fel a helyzetet. De én nem is akarok vitázni itt..... viszont annyit tudok hogy ha bezár miattatok az Egál akkor azt nehéz lesz megúsznotok. X)

Vagyok aki vagyok 2007.07.12. 10:04:18

Szasztok! Én nem sokat jártam már mostanság a MÁSba mivel egy kcisit elegem lett hogy sok a \"gyerek\" lent! De nem is ez itt a lényeg! Egyet értek a \"szélsőségi\" klub érvelésével, mivel igaza van, hogy nekik nincs egy állandó helyük! De gyerekek van itt Egerben annyi bezárt hely mint a nyűg, pl. ott van a Malibu ami használaton kívül van vagy nem messze tőle a pince heylség; de sorolhatnám még több soron keresztül!
Egy a lényeg ha a MÁS meg fog szünni olyannak ami most akkor a MÁSos arcok nem fognak lemenni és lehet inkább az utcákat fogják választani hogy bulizzanak vagy hogy igyanak! Ugye ezt ti sem akkarjátok?
Nah meg ha a klubbotok fog ott vita esteteket tartani és mindenki bemehet azokra a vita estekre akkor mifog ott lenni? az mint ami az elmúlt időben Pesten? balhé, roham osztagosok, könygrántá és egyéb??? Komolyan az ilyen hülyeségeket ha nem gondoljátok át léygszi akkor ne írjatok ekkeora hülyeségeket!
És persz megértem a náci, hungarista felfogású embereket is hogy szeretnének vhol össze jönni és jól érezni magukat ahol mindenki az ő stílusukban mozog, de ez már sok hogy egy olyan helyet akkartok megváltoztatni ami már évtizedek óta megszokott és az \"alternatív\" znére alapszik. És ha vki szereti a HCt akkor hajrá vagy a punkot vagy a metált és a rockot, de akkor az ellentetjeit is mondhatnám hogy magyar nemzetiségű zenéket vagy DISCOt felőlem és felőletek? Mert ha ti azokat a zenéket ami a MÁSBan szólt hangos hangzavarnak hívtok akkor nem kell oda menni! De mint már mondtam van annyi hely Egerben amit ki lehetne a ti ígényeiteknek alakítani és enm kénne megszüntetni egy már jól és régóta működő klubbot bezárni mert én utánna néztem a neten és egész Magyarországon csak az EGAL KULT KLUB van ami még alternatív stílusban müködik és eléggé sok fajta zenét játszik!
Szal egyszó mint 100! Azért gondoljátok át hogy tényleg ezt akkarjátok?

Vgyok aki vagyok 2007.07.12. 10:07:32

Jaaa és még annyit elfelejtettem hozzá fűzni, hogy ha vita esteket felolvasásokat meg iyleneket akkkrotok arra ott a MŰV ház mert ott szoktak ilyenek folyni!

Tibke 2007.07.12. 12:51:06

Hát szerintem ezt a blogot csak azért hoztátok létre hogy ne unatkozzatok, meg hogy nem meri felvállalni aki csinálja, ez a legbeszaribb dolog tőle, mindenki felvállalja itt a nevét, de legalább már tudom milyenek azok a nagyon nagy magyarok: GYÁVÁK. a 64vármegyéről hogy annyit hogy annyit érnek mint egy kis hernyó, szart sem! Elkéne taposni mindent!

lepkelány 2007.07.12. 13:14:22

pedig a hernyókból szépséges pillangók válnal majd egyszer,ha engedik őket kibontakozni.

Tibke 2007.07.12. 13:23:56

Ők is lehetnének rendesek ha ugy születtek volna meg

Orion 2007.07.12. 13:38:18

Nem gondoljátok hogy ez az "einstand" akció ugyanaz, amit Trianonban csinálltak Magyarországgal?

Zizi 2007.07.12. 14:01:43

Már nem azért de az Egal semmivel nem rosszabb a többi szórakozóhelynél!!!! Más zenét játszanak!És? Épp ez a lényeg! Pl. a Ligetet miért nem akarja senki bezáratni? Ott nincsenek ittas emberek?-Dehogynem!
Ott csak a népkert van összehányva...de abba nem kell belekötni? az rendben van?
Amugymeg felolvasások?Jóhogy nem már hittan óra...már bocsánat. Meg olyan zenekarok akiknek nincsen pénzük? Ki akar itt vöröskereszt lenni? Valószinű hogy azért nincs pénzük mert senki nem hívja őket mert kevesen kiváncsiak arra amit játszanak! Akkor meg minek meghívni, ha senki nem megy el? Olyan logikus...tényleg!

valaki · http://www.valaki.hu 2007.07.12. 14:53:40

\\\"Megyeszékhelyünk az utóbbi években a „hardcore” stílus fellegvárává változott. \\\"
végülis igaza van :D hisz évi 2 hc fesztiváltol télleg hardcore fellegvár ez a város
Egyébként a hardcore-rol annyit , hogy tudtommal pont a hc feszteken van az, hogy teli van krisnással akik egyáltalán nem isznak,drogoznak... és épp erre buzditják az embert, hogy netegyék...
a sok középiskolás zenekarrol annyit, hogy szerintem ezek a srácok szarrá aláznák a te 80as évekbeli zenéidet..
hangzavar megszüntetése: kiváncsi lennék hogylehet halk szónoklatokat, történelmi szarokat előadni, halk reakciokkal.. naés persze jozanon :P meg tisztelettudoan..
sZÁNALMAS EZ AZ EGÉSZ DOLOG

12 monkeyz 2007.07.12. 15:53:15

keves fórumozók. az 1990-es évek elején volt \\\"szerencsém\\\" közvetlen közelről szemlélni a roy nevű ember által létrehozott szervezet életét (barátaimon keresztül). meg kell mondanom, (persze csak így utólag visszatekintve) régen láttam ennyi munkakerülő, egyszerű lelket egy kupacban. akkor még nem igazán éreztem a veszélyét ezen ideológiai fuvallatoknak, de ma már látom, ez nekem nem vállalható! szerintem itt megélhetési harc folyik, hiszen kinek ne kéne egy ilyen prosperáló klub vagy bármi más. sajnos az egész országra jellemző ez a mentalitás, miszerint át kell gázolni mindenkin és meg kell szerezni az adott tárgyat, embert, értéket.
nagyon sajnálom, hogy az országunk egy része megérdemli a \\\"balkáni\\\" jelzőt. lévén sokat éltem külföldön, meglepve tapasztalom mennyire kicsiny a toleranciaszintje hazánk polgárainak. kár...
szerintem ez a félelem tünete. félek valamitől ( más nép, ideológia, divat, világnézet ) , mert érzem hogy vesztes vagyok. persze hogy az vagyok, mert nem vagyok művelt, nem beszélek nyelveket és nem ismerem a világot. ezét csaholok és ezzel igyekszem ideologizálni veszte létem.
egy kis sztorival búcsúznék...:egy egykori bőrfejűvel beszélgettem. lévén, hogy félroma lánnyal és és gyermekük is van, feltettem neki a kérdést, miként is vélekedik hajdani önmagáról? erre ő ezt mondta:-figyi látok egy skinhead-et , odamegyek é kinevetem. ennyi.

legyen eszetek 2007.07.12. 18:17:56

Magyar vagyok, mondhatjuk, hogy jobboldali érzelmű ( a szó nemesebb értelmében). Mégis félve kell ezt felvállalnom, mert egy rakás birka - akiknek semmi köze sincs az egészséges józan gondolkodáshoz - is jobboldalinak vallja magát. Nem attól leszel magyar, hogy rázod az öklöd, hogy "igazságot magyarországnak", meg sieg heilozol, márpedig -és szerintem ebben egyetérthetünk - az ún. jobboldali fiatalság ilyen emberekből áll nagyrészt, akik miatt a normálisak is le vannak járatva. Ráadásul semmivel sem különbek a cigányoknál. Hogy miért? Mert például balhé esetén a skinheadek is nagyon összetartóak tudnak lenni, ez dicséretes, de még egyszer sem, ismétlem egyszer sem láttam olyat, hogy egy csapat skinhead vert volna egy csapat cigányt. Mindig a normális emberek vannak baszogatva mindkét részről. Volt már balhém cigánnyal és skinheaddel is, és elmondhatom, hogy módszereikben semmivel sem különböznek egymástól...a túlerőben bíznak csak, gyávák.
Szóval kedves jobboldal, jó lenne, ha elhatárolnád magad a birkáktól, mert addig semmiféle támogatást nem fogsz kapni a köztől. Főleg akkor nem, ha ilyen módon akarsz bezárni egy ilyen kuriózumnak számító szórakozóhelyet.

miranda 2007.07.12. 18:42:06

egyetértek az előttem szólóval

12 monkeyz 2007.07.12. 19:09:25

na ez már nevezhető kulturált véleményezésnek.

natasa 2007.07.12. 19:22:29

Ja gút spricce ih libe móbidik!- majd árja nyelven szopunk a budiban.

Zsolti 2007.07.12. 20:44:00

Na először is:
Aki sokakat meg akar változtatni, annak önmagán kell változtatnia.
Ez a hely így jó ahogy van. Nem tudom miért kell változtatni. Ha mégis a bakancsosoké lesz akkor meg üzenem nekik hogy legalább azt tudják hogy mi a dolguk. Ne a magyar fiatalságot verjék meg hogy szétrugjuk az \"alter seggeket\". MENJETEK A SZALÁBA KEMÉNYKEDNI HEY!!!! Akkor legalább tesztek valami hasznosat is...

él ien? · http://egal.agria.hu 2007.07.12. 20:57:46

LEGYETEK MÁR KÚLTÚRÁLTAK!!!!
FŐLEG MIVEL A BANDA 70%ÁT ISMEREM A NEVÉRŐL VAGY ARRÓL AHOGY BESZÉL, ÉS CSAPOM LE HA NEM FOG TETSZENI... NE ALACSONYODJ MÁR LE!!!!

legyen eszetek 2007.07.12. 18:17:56
remélem tényleg vagy annyi mint amiennek vallod magad mert akkor tisztelet és becsület neked
-erre nem kell visszaírni semmit, legyen igazad, és lásson így más is-

judette 2007.07.12. 21:22:23

Sziasztok! Olyan ritkán látni köszönő embereket..szerintem lehetne erről normális hangnemben is beszélni.. Én úgy vagyok ezzel az Egalos dologgal, hogy nem lehet csak egy oldalról nézni.Én speciel jobboldali vagyok (na nem bakancsban járok), és szeretem az alter zenéket.Csak van egy pár dolog az Egalban, ami tényleg nem biztos, hogy jól van. Például, az, hogy nem egy fiatal (saját ismerőseim is) olyan dolgokat csinálnak részegen ott, ami azért nem egy 14-15-16 éves fiatalhoz illik. Persze, nem azt mondom, hogy aki szórakozni megy ne igyon semmit (én is szoktam), mert ez szinte ki van zárva, de mért nem lehet kultúráltan?? Meg szerintem nem rossz ötlet a vitaest, csak mondjuk nem éjszaka kell megrendezni.. Hát a középiskolás bandákról meg na ne mááárr! Szerintetek a mai bandák nagy része hol kezdte el??Meeg, hogy nem ismerjük a hangszereket..hát én csak zongorázok, furulyázok, meg gitározok..és nem vagyok ezzzel egyedül. Szerintem nem kéne bezárni a klubbot, csak az erkölcsi határt kéne fejjebb húzni valahogy...mondjuk erre nem az a megoldás, hogy nem engedjük be az embereket a klubba bulizni..mert van aki tud kultúráltan bulizni.. Mondjuk az nem igaz, hogy a drog csak a discoban van jelen, mert velem nem egyszer történt meg, hogy " szia, nincs egy kis füved?..", meg nem egyszer találkoztam ott beszívott meg belőtt emberkékkel..de ezen lehet segíteni, és még egyszer, nem azzal, hogy bezáratjuk a helyet. A skinheadekről meg csak annyit, hogy EREDETILEG SKA zenét hallgattak, csak az idők folyamán (és nem mindenhol) ez átalakult, rasszisták elkezdték magukat skinheadnek hívni..az igazi skinheadek meg elnevezték őket boneheadnek..szóval ki is akkor a skinhead??

egy öreg rocker 2007.07.12. 21:26:37

Hé, te aktuálpolitikai \\\"értelmiségi\\\" bunkó!!
menj csak a Dobó térre felolvasni meg politizálni!!!! ..te majdnem zeneszakértő! ki vagy te, hogy bírálod a 80-as évek zenéjét? szerintem SENKI! manapság alig találni olyan helyet, ahová egy 45 fölötti apa el meri engedni a 3 gyerekét szórakozni! nehogy már a ligetbe vagy a kaziba menjen dizsizni meg narkózni a sok hozzád hasonló senki közé!!
szerintem egy ilyen helyre nem szabad bevinni a politikát, sem az önös érdekeket kiszolgáló üzleti vállalkozásokat! hogyha nem teccik ez a klub, nem kell odamenni, nem kell hallgati, csinálj magadnak széépet és jót, de MÁSHOL! menj a Dobó térre vagy a vasútállomásra! ott szónokolhatsz a saját közönségednek, minket hagyjál békén!!!
éljen az IGAZI rock!


név, cím, telefonszám a szerkesztőségben

judette 2007.07.12. 21:28:45

na ez lemaradt...--mondjuk azt én sem értem, hogy miért nem lehet magyar neve ennek az oldalnak, elvileg Magyarországban élünk,vagy mia fene..--

ügyesen 2007.07.12. 22:00:35

miert nem lehet magyar neve? miert kotsz te is ebbe bele? :) egyebkent meg a nemet nyelvbol otthonosabban mozgo baratoknak :)
es ugy hivjak ahogy akarjak, idezet a kialtvanybol:

„underground”-nak, (a magyar nyelvben otthonosabban mozgó barátainknak: földalatti, azaz kiadó és egyéb, a művészetéből származó pénzforrás hiányában lévő előadók )

na most mar teljes a zavar? :) hu de sötét van :)

egy jobb oldali érzületű polgár (István) 2007.07.12. 22:21:39

Gyerekek

Én egy 41 éves ember vagyok, két gyermek édesapja.
Jobb oldali érzületű mióta az eszemet tudom, és mégsem értem meg, hogy ilyen alapvető szükségletbe mit keres a politikai identitás. LEHET HOGY A BAL MÉGIS A JOBB?
Kezdek kételkedni abban, hogy jó oldalon állok.
Ki mondja meg nekem azt ( akár személyesen), hogy melyek azok a műfajok a zenén belül, amelyek \\\"igényes zene\\\" címkéjét viselhetik?
Én is hallgatom az alternatív zenéket, és találtam nem is egyet, ami nekem tetszik.
De én valamilyen oknál fogva az operától az alternatív zenéig bezárólag minden műfajba találtam számomra \\\"igényes zenét\\\"!!!!
Lehet, hogy bennem van a hiba?
Emlékeztet ez az egész kirekesztés, nem tudom ti, emlékeztek -e rá \\\"mai fiatalok\\\", a BEATRICE vesszőfutására. És akkor az se \\\" igényes zene\\\" nektek?
Felháborító hogy ezen a néven jelentek meg még arra se vagytok képesek, hogy egy szép magyar szót tegyetek eme német név helyére, én jobb oldali többet vártam tőletek.
Hadd kérdezzem meg ti hány évesek vagytok, a ti gyerekkorotokba szavalóestre jártatok netán, vagy egyáltalán volt gyerekkorotok?
Én büszke vagyok arra hogy \\\"DISCÓ\\\" -ba jártam, ahol fülsiketítő zenére roptuk a táncot, és jól megfért egymás mellett minden irányzat. Ugyanakkor elmentünk nem egy BEATRICE, EDDA,OMEGA........ fülsiketítő koncertjére.
És valami csoda folytán becsületes ember lett belőlem.
Nem kellene politikai eszmecserét csinálni azon fiataloknak, akik szórakozni akarnak. Elég a politika a Sajtóban és Médiában ( ott is soknak tartom). Túl sok helyre akartok már belépni, a politika maradjon a Székházak és a Parlamenten belül.
Jól működő Alternatív Klubb az országban tudtommal nincs büszkének kellene lenni erre, nem lerombolni mindent.
Szomorú hogy ez az ország már a pusztításról és rombolásról szól. Lerombolunk mindent ami működik, hova jutunk?

Nos összegezve az egészet, ha egyáltalán válaszoltok ( de szerintem, ha kulturált emberek vagytok válaszoltok, ha nem akkor a ti kiáltványotok szenved csorbát)
1. Melyek azok a műfajok a zenén belül, amelyek \\\"igényes zene\\\" címkéjét viselhetik szerintetek?
2. Nincs a szótáratokban egy szép magyar szó, ami lehetett volna a honlap neve, vagy a magyar nyelv már nem számít az értelmiségieknek?
3. Ti hova jártatok gyermekkorotokba, szavalóestre netán politikai helyzetelemzésekre?
4. A BEATRICE szerintetek \\\"igényes Zene\\\"?
5.A 80\\\'-as évek zenéi nem igényes zenék, amin szüleitek nőttek fel?
6. Soroljátok fel az országban működő alternatív klubokat, ha tudtok egyáltalán. Lehetőleg olyanokra gondoltam, amik ilyen színvonalon képviseltetnek.
7 Nem hagyni kellene a jól működő dolgokat, és építeni másikat, hogy még több büszkeségünk legyen Eger városába?

A választ ide kérném ha nem olyan megerőltető nektek ne az e- mailra hadd lássa a többi látogató is.

Üdvözlettel:

Egy még jobb oldali érzületű polgár

Botti 2007.07.12. 22:36:32

nem szeretnék politikailag állást foglalni (17 évesen amúgy sem érzem magam erre készen), de a kommentek alapján balos, jobbos embert is ugyanúgy tudok tisztelni, vagy nem tisztelni..... és ez volt az Egal csodája, a szkinhedek megfértek a punkokkal, a fidelitasosok fibesekkel... van olyan jobboldali ismerősöm, aki úgy fogta föl az egészet, hogy aki az Egal klub mellett van, az a jobboldal ellen................ örülök, hogy itt élő bizonyítékokat lehet találni arra, hogy ez nem így van. de aki politikai síkra terelte az egészet, az sikeresen kételyeket ébresztett a klub eszmeiségével kapcsolatban. gratulálok, és köszönöm/jük...

Laci/Joey 2007.07.12. 22:36:59

Sajnálom de úgy érzem nekem is szólnom kell... Van pár olyan nagyon mélyen korrupt dolog amit úgy érzem hogy páran nem tudnak pedig eléggé lényeges részlet:
Egyszer volt, hol nem volt, volt egy Schneider nevű legény.. ugyebár mindenki jól tudja hogy be akarta szabadítani az akkori MÁS klubba a szélsőséges nézeteket hirdető zenekarokat. Természetes módon ezt Misi, az Egál jelenlegi vezetője, nem engedte. Erre a felülírott nagy nagy szkíínhed vezír bepöccent és mint nagy hazafi lévén biztos sokat olvasta a Ludas Matyit és ökölrázva mondta misinek, hogy visszakapod ezt még te és a klubbod (ha nem is háromszorosan, de jócskán)
Erre természetesen ki kellett várni a megfelelő pillanatot. Az EU az Egált érdemeiért kitüntetve, egy 3-assal kezdődő és sok nullával végződő összeggel támogatta, ami el is lett költve a Klub felújítására, a szomszédos Park és Skate-park felépítésére. Mivel ez a közelműltban megtörtént, minden pénzt beleöltek a felújításokba ekkor érkezett a várva várt pillanat drága mesehősünknek.
EL KELL MARNI AZ EGÁLT!!!!!
Ezzel társult még egy számára kedvező pillanat:
Az idei választások során a két nagy párt között, nevén nevezve MSZP és a FIDESZ, szoros verseny jött létre. És természetesen egy ember szavazata maradt még függőben Schneider Tomikáé...
Nomost egy ajánlattal állt elő Hamis, elnézést Habis úrnak, aki a FIDESZ színeiben díszeleg. Ha megígéri, hogy az Egál klubot Tomika kezére adja mellette fog szavazni.. Éshát ezért még ne ítéljük el az ezáltal jelenlegi polgármester urat... Persze hogy nyerni akarna mindenki egy ilyen helyzetben. Csak akkor nem kellett volna azt híresztelni 1-2 hónappal ezelőtt, hogy nem lesz Skin Head klub az EGÁL helyén, és Juhász Misi marad az biztosan a hely főnöke.
Szóval erről van szó... politikai korrupció... Ami ellen nagyon nehéz harcolni... Egyetlen esélyünk van csak kb, az aláírásgyűjtés és az ügy egyre nagyobb közönség elé tárása. Nekem biztos hogy még a 93 éves szomszédasszonyom is aláírja a petíciót.. és nagyon sok aláírás fog összegyűlni. Aminek érnie kell valamit! Hiszen ez a KÖZ az EMBEREK a TÖBBSÉG!!!!! akarata! és mivel demokrácia van (elvileg) a többségnek kell érvényesülnie.
Azzal nem lenne egyébként semmi baj hogy a bőrfejűek akarnak maguknak egy klubbot ahol összegyűlhetnek, legethetik a végtagjaikat meg a borotvapenge márkákról vitatkozhatnak. TEGYÉK! Deh van egy országos hírű hely, aminek megvan a maga megszokott NAGYON NÉPES közönsége több nagyon magas szintű elismerése. Nem ezt kéne eltúrni! Csináljatok magatoknak egy helyet! És igen csatlakozok az előttem szólókhoz! Még ti vagytok a kúltúráltak? meg nektek ez a szórakozás? a vitatkozás? Tanulnátok inkább kicsivel több történelmet és akkor esetleg kinyílna a szemetek!
És egy személyes tapasztalat a végére:
Már nem most volt.. kb 2-2és fél éve. Ugyan itt az Egálban. Bent vagyok a tánctéren és épp nem volt az 5méteres körzetemben egy ismerősöm sem. 3 magas értelmiségi szintű közületek tarfejűek berángat maguk közé pogózni a pólómnál fogva. Gondoltam magamban jólvan, én benne vagyok a kemény pogóban is. De amikor HÁTULRÓL!!!!! belém száll az egyik és felken a falra, rázúz egyet a gyomromra aztán a másik meg adja a következőt az már kicsit durva.... és mondom! Hárman voltak én meg egyedül.. Ezatán a nagy magyar bátorság... az ősi magyarok biztos büszkék lennének rátok! Aztán meg amikor egyik haverom észrevette hogy püfölnek odajött és a 3 a kettő ellen már nem volt ideális aránya és ELSZALADTAK!!!!!!!!! A nagy-nagy hungaristáknak...
Ennyit rólatok .. A nagy nagy ősapák büszkék lennének rátok... nah mindegy.. ennyit akartam.. de a helyet nem adjuk! Különben sem fognak oda tized annyian sem lejárni mint a mostani egálba!!
Szóval tehettek egy szivességet, és elgondolkozhattok hogy ha már hajatok nincs, eszetek lehetne.. és nem az ilyenekre keménynek lenni..
a túlerő abban bíztok csak.. és igen! nem hogy azt csinálnátok amit kéne, esetleg helyre tenni a cigányoknak a BALHÉZÓS rétegét, ha nem találtok cigányt, ütitek a magyart...

Maradok tisztelettel:

Laci/Joey

zuzu 2007.07.13. 00:36:15

Drága "jobb"oldal!
Történt egyszer hogy elmentem szórakozni egy játékterembe.Mindaddig jól éreztem magam,amíg a szórakozóhelyről kifelé jövet jött velem szembe egy skinhead srác,és amikor észrevett/tegyük hozzá hogy életemben nem láttam/kissé erőszakosan magához húzott,meg akart csókolni,de amikor én ezt nem díjaztam és eltoltam magamtól,ő az acélbetétes bakancsával rámrúgott egy olyat,hogy letaszultam vagy 10 lépcsőfokot!Jól esett!Ez 10 éve volt de soha nem felejtem el!Nem tudom ki lenne kíváncsi egy ilyen csordára!?A másban legalább nincs erőszak,tök mindeggy hogy cigány,japán fehér netán zsidó vagy,oda bármikor lenézhetsz anélkül hogy bármiféle zaklatásban legyen részed!A hátamon feláll a szőr az ötletetektől!Ja és ti nem akarnátok lóvét a dologból?Netán ingyen lenne minden a "vitaesteken"?

"A legolcsóbb jelszavak tüzelnek,és a legaljasabb vágyak feszítik mellkasotokat"

a viszontírásra:)

Captain Chaos (ejtsd.: Kiss Zoli) 2007.07.13. 01:21:10

Hát Gyerekek Könnyesre röhögtem magam! :)
Érdekes gondolatok fogalmazódtak meg itt.
Kíváncsi lennék azokra a változatos programokra. :)
Íme egy két ötlet a vita estekre:
Hogyan állítsuk vissza Nagy Magyarországot a legkisebb véráldozat útján?
Vagy.
Van e hely még a magyaroknak a Nagy Magyarok között?
Ja és mindenki tudja ugye, hogy Jézus magyar volt. Aki nem annak itt a bizonyíték: :) www.youtube.com/watch?v=V5aK_cYPcow

Na komolyra fordítva a szót! Vannak dolgok amik jobb ha nem változnak. Úgy gondolom a Klub vezetése a legjobb kezekben van. Sőt! Jó pár évvel ezelőtt a mai Egál csak egy dohos pince volt! Ma pedig szerintem egy elég preferált helyen lévő kúlturált szórakozó hely! És ez nem feltétlenül a város érdeme! Ez a jelenlegi Klub vezetésének köszönhető!
Én 1996-2000 ig az akkori Másban voltam amikor csak lehetett! Sőt igénytelennek kikiáltott HC -t hallgattam, meg Punkot is! Mégis tisztességes és becsületes ember lett belőlem!
A mostani formában csak az nem teszik, hogy a Klub árai követik az egri szórakozó helyek árait! Ami nem éppen fiatal barát! Bár inkább befizetnék egy amatőr Punkbanda koncertjére és vedelném a drága sört. Mint Kárpátiát hallgassak miközben nemzetünk fiai jobb kezükkel mellkasuktól az ég felé integetnek!

Szóval ezt a kiáltványt mint humoros népnemzeti irományt olvastam. Jót röhögtem! De kössz nem kell belőletek!


2

Attila/Kurt 2007.07.13. 01:47:03

Na nehogy a politikavezérelt vezetés döntse már el, hogy mi jó nekünk és mi nem, mi az igényes nekünk és mi nem!Ez egy \"kicsit\" snassz őszintén!Ez szánalmas, hogy a korrupt városvezetés még a fiatalok szórakozásába is bele akar szólni!Sőt nem beleszólni, hanem ők diktatórikusan majd megmondjuk mi lesz nektek a jó és mit fogtok élvezni,és mindezt a nagy hungarista szívükből, lelkükből habzó szájjal gennyes módon elérve!Ez őszintén felháborító,undorító!Hányinger az egész!Arra törekedni, hogy elvegyék az egyetlen helyet ahonnan az ember megszabadulhat a politika mocskától,és nyugodtan csak azzal foglalkozhat, hogy kikapcsoljon a hétköznapok után!Egy olyan klubbot akarnak bezárni,amely többször díjazott,és rengeteg fiatalnak okoz örömet!Hát köpjétek szembe magatokat és a hazaszereteteket is!Haza szeretet?Ez?Szerintetek az?A saját fiatalaitokat fúrjátok nem veszitek észre?!!Bár ekkora egoista,önző,uninteligens társaságtól mit is várhatnánk :S!Jót nem az biztos!Esetleg érdekelne titeket a többség véleménye is?Vagy tényleg diktatórikusan kijelentitek ez nektek jó ez lesz,és ezt követitek! :S Nem tudom én azt vallom a szórakozásnak kellne mentesnek lennie teljesen a politikai,faji nézetektől, de ebben a sok piros fehér piros színezetű szívű emberekkel teli országban ez már lehetetlen mert minden, olyan helyet likvidálnak, ahol menedéket lel az ember ezektől!Ha továbbra is tartja,ezt a tervét Schneider Tomcsi,és a város vezetés nem sok embert fognak találni aki ne köpje le,és vesse meg őket mélyen a városban,de akár mondhatjuk az országban!Ezek az emberek mélyen nézzenek magukba,és ássák el magukat 6 láb mélyre,de akár a tükörbe is bele kukkanthatnak,és láthatják azt a borzadájt ami ott áll velük szembe,sőt ezutáőn még szembe is köphetik azt,s ezután szomórúan szembesülhetnek a ténnyel ők maguk azok!De akkor már késő lesz,mert nem lesz olyan ember aki ne egy durvább hányingerrel küzdjön a nevük hallatán!És gondolkozzatok már ez nem rólatok szól nem is a ti elveitekről hanem rólunk,és menjetek haza,és reformáljátok magatokat de ne azt a helyet amihez semmi közötök valójában,és az életben nem jártatok ott, ha igen akkor is csak fenyegetőzni!!!Ugye?Na csak ennyit akartam és azt elmondani,hogy mélyen felháborít ez a dolog,és megvetem ezeket az embereket mélyen!

él ien? · http://egal.agria.hu 2007.07.13. 02:10:58

én rájöttem hogy már lassan azok üzeneteit sincs kedvem elolvasni akiket ismerek...akik meg most írnak már csak lerágott csontot dobálnak ide... szóval erről a gyatra "blog" utánzatról ennyit...

12 monkeyz 2007.07.13. 06:13:23

ha csak vicc volt akkor gratula, csak szerintem ebben az országban olyan dolgok történtek és történnek amelyek miatt az emberfia nem mehet el dolgok mellett...
részemről így befejeztem az irogatást , érdekes volt, mivel ez az első alkalom, mikor ilyen virtuális vitában részt vettem. hát akkor honfitársak jó acsarkodást az élet más területein. üdv

SuicidR 2007.07.13. 10:34:30

Hát nem is tudom mit mondjak még ehez. Az igényes zenéről és programokról csak ennyit:
www.youtube.com/watch?v=q87jFvUHIjw
Igényes? Azért sztem sokan érzik, miért nem szoktak ilyen koncertek lenni lent.. Kb a vitaesteket is igy tudom elképzelni. Grat ..

Csheri 2007.07.13. 13:21:04

sziasztok! Nagyon sokan hozták fel érvnek hogy egy jól működő jó helyet, ami már xy éve perfektül működik miért akarnak megváltoztatni.. Szerintetek mégis mióta működik jól az egál??? Nem egy embertől hallottam az elmúlt egy évben folyamatosan, hogy az egálba már nem érdemes lemenni..stb..stb.. Most mégis egy hú de szuper klubbról beszéltek.. 3 éve volt az.. Nem most.. A másik pedig, vicces hogy egy olyan dolgot szídtok, ami még nincs is.. Ti egytől-egyig a jövőbe láttok és megtudjátok mondani, hogy mi lesz, milyen emberek jönnek majd le? Honnan tudjátok, hogy nem teljesen kultúráltak, ti leírtok egy csomó nemzeti érzelmű fiatalt csak azért mert láttatok egy részeg nácit.. Akkor miért lepődtök meg, hogy ők is leírnak titeket mint igénytelen zenét hallgató részeg fiatalokat.. ŐK ugyanúgy alakítanak véleményt mint ti.. Egyikőtök sem jobb a másiknál.. Én azt mondom adjunk esélyt az új helynek, kell a változás, és elég lesz majd akkor megemelnetek a hangotokat ha valóban olyan lesz a hely amiről ti itt írtok.. Addig fölösleges fantáziálgatni, meg képzelődni...

Suicid.. Te mégis megmondanád, hol olvastad hogy lesz Divízió88 koncert??? Látod itt jönnek megint a képzelgések, te meg kerestél neten egy iyen videót és belinkeled hogy ez lesz.. Fogalmad sincs az egészről..

Mielőtt le náciznátok valakit tanuljatok meg különbséget tenni köztük és a nemzeti érezlmű emberek között...

Patton 2007.07.13. 13:32:29

ez nagyon gyenge prezentáció, sőt viccelsz ugye te sem gondolod komolyan, hogy erre lenne igény, ez a te igényed nem a város fiataljaié. csak próbáld meg szervezz ilyen összejöveteleket meglátod nagyot fogsz csalódni. azt sem értem mi azzal a gond, hogy a város zenészei előadói lehetőséget kapnak koncertekre, fellépésekre...

SuicidR 2007.07.13. 14:14:24

Ok.. Akkor beszélhetünk Csheri pl azokról a koncertekről,amik pl a Völgyben voltak a nagyszinpadon és ment a zsidózás végig. Ebből nem nehéz következtetni..

smicke 2007.07.13. 16:37:42

nem értem én a zene szidását miért ricsaj az amit az"értelmiség" nem szeret attól még sokan szerethetik például ha az "értelmiség" nem szereti a borsófőzeléket a borsófőzelék egy kalap szar les? he! ezek a felolvasások senkit sem fognak érdekeln senki nem lesz ott (max. 5-6 ember)csak ennyit akartam mondani.

Manus 2007.07.13. 17:08:46

Sziasztok!A vitaestek első témája lehetne esetleg a következő:"a XXI.században miért ennyire korlátoltak a magyar politikusok,ha a zenéről van szó?"
Másrészt hozzátenném,h nagykorúként jogom van eldönteni,milyen zenét hallgatok és milyen zenekarokat kedvelek!Senki nem mondhatja meg nekem,h mit hallgassak!
Végül pedog javaslom,gondoljanak bele,ha az említett programok megvalósulnak "az új club"-ban,ki fog lejárni?A fiatalok,akik eddig odajártak az utcán lesznek egész éjszaka és valószínúleg rongálni,hangoskodni és egyéb módszerekkel tűntetni fognak!Én megfontolnám,h mikor nyugodtabbak a szülők:ha az utcán van a gyerek(legyen 18év alatt v felett) v,ha egy szórakozóhelyen táncol vidáman a hozzá hasonló érdeklődésű fiatalokkal felnőtt (kidobók) felügyeletével...!!!???

Andi 2007.07.13. 17:11:24

Tudom hogy sokan azt gondolják hogy 16 évesen az embernek nem lehet véleménye, de azért elmondanám amit gondolok: Nekem semmi bajom a nemzeti érzelmű zenékkel, (bár nem gyakran hallgatok ilyet) sőt ha a társaság jó még elbulizgatni is el lehet mellette. Azt hogy legyen egy olyan hely ahol az iylen érdekeltségű emberek összegyűlhetnek még jó ötletnek is tartom, mert ezzel még egy stílus megjelenne az egri szórakozóhelyek listáján. Csak azt sajnálnám ha egy oylan helyet alakítanátok át amiből nincs még egy. (mert valljuk meg őszintén nincs másik alternatív klub egerben). Keressetek egy másik helyet magatoknak, amit nyugodtan alakíthattok kedvetek szerint.(lehetőleg egy használaton kívüli helyet találjatok, mert nem akarnám mástól sem elvenni a kedvenc szórakozóhelyét!). Kérlek titeket hogy ne vegyétek ezt el tőlünk a klubot ez nekünk sokat jelent!!!!!!!!!! Mi ezt így szeretjük ahogy van , a ricsajos zenénkel, az alternatív stílusával és legfőképp a mostani klubvezetéssel!!!!

Laci/Joey 2007.07.14. 01:09:21

Csheri vagy ki az istenadta ki ha én nem gyöktörzs vagy! A szánalmas monológodhoz annyit fűznék hogy csinálj egy rohadt kopaszklubbot!
DE NE AZ EGÁL HELYÉN AKARJÁL MÁR!!!!!
Mit képzeltek ti? Több ezres közönség, az ország minden részéről érkező látogatók helyét akarjátok elvenni?!?!?! Volt olyan ismerősöm aki SZEGEDRŐL jött fel NEMEGYSZER ide bulizni..És különben is!!! Ha olyan oltári jó lenne ez a te utopisztikus hajnélküli földalatti álomképed, és annyian vagytok meg akkora az összetartásotok... akkor kérdem én:
MÉRT NEM CSINÁLTOK MAGATOKNAK EGY HELYET MÁSHOL???? mértnem a kazit vagy a ligetet akarjátok bekebelezni?! mert az EGÁL nincs egyedül magántulajdonban és könnyű rátenni az epillált patátokat?! Vagy inkább ahhoz már hangok vagytok hogy valami pénzes nagykutyának ugassatok?!

Najó mindegy nem írok többet, nem idegesítem fel magam... egyébként meg tudja meg mindenki hogy gyűlni fognak azok az aláírások! barátnőmmel ketten csak ma 45-öt szedtünk össze.. és még nem voltunk mindenhol ahova akartunk menni... szóval készüljetek mert több fog összejönni mint az iwiw-es mentsük meg az egál oldalon....
és KÖNYÖRGÖM!!!! DEMOKRÁCIA VAN VAGY MI A FENE?!?! LÁTNI FGJÁK KI A TÖBBSÉG ÉS HA ENNEK ELLENÉRE SEM HAGYJÁK BÉKÉN A DOLGOKAT, EGY EKKORA TÖMEG NEM FOGJA ENNYIBEN HAGYNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...majd meglátjátok...

Laci/Joey

Andi 2007.07.14. 19:06:58

Azon még nem gondolkoztatok el hogy ha nem sértegetnénk a másik felet akkor talán eredményre is jutnánk!!!!!

Bingó 2007.07.14. 23:29:48

Senki nem sértegeti. Én voltam elég kopasz koncerten. Ez nem kell egerbe. Voltunk már skinhead főváros, többet nem akarok szaladni az utcán mert épp engem akarnak megverni. Pedig magyarabb vagyok kb, mint ők. De segond. Csináljatok náciklubbot, de az egalt nem fogjátok elvenni.
Másrészt. Felolvasó estek? Szavalások? Olvasni tudok egyáltalán? :D Na meg aztán 8 óra meló után másra se vágyik az ember mint szavalásra.

molnár lászló · http://miskolc.co.hu 2007.07.15. 13:37:59

Sziasztok! A miskolci egálba járók nevében kijelenthetem: h, senki sem kiváncsi erre az uj "kulturális" feszültség keltésre.Az lehet h, ti jot akartok de lesz olyan aki pont azért fog lemenni ,hogy nem akarjon jót- sajnos a haszonszörü barátaitokkal egyetemben "én vagyok az akitől az anyád is félt" pólóban nyilván nem az egri kulturával kapcsolatban fogtok beszélgetni pár betévedt kisebbségivel.
most nem csak hangos zene,és részeg fiatalokra lesz jellemző a környék henem állandó ,feszültség és balhé kozpontja lesz egernek. Sok suikert hozzá! :Laci

nemmind1? 2007.07.15. 17:44:26

most már én is kifejteném a nézeteimet erről a témáról, most hallottam, hogymit csinálnak az EGAL-lal. megmondom öszintén én nem voltam nagy hive a helynek, de sosem szidtam, de ez az ujfasiszta nézetü klubb ez már midnennek a teteje!! a házunkban is ahol lakok a kis 16 éves hülye skacok üvöltözik h zieg heil miközben azt sem tudják, hogy mit jelent és mire használták!!!nem elég hogy az emberek, az idpsebbek és a kcisik is félnek tőlük de a 20-30 évesek meg lenézik öket. ez egy szánalmas probálkozás. és ti vagytok a nagy maygarok és egerért teszitek...persze....

Manus 2007.07.15. 20:55:21

Sziasztok!Nekem semmi bajom a nemzeti érzelmű fiataljainkkal,bár Én raszta vok!Ismerek is párat!De azt lényeges lenne tudnunk,h nemzeti érzelműek vagy csak magyarkodók...Igazából Ők nem tehetnek arról,h el akarják venni a klubot és változtatni a jól bevált szokásain.Ne mutogassunk egymásra sztem,mert sajna nem mi döntjük el,h mi lesz a kedvenc helyünk sorsa!Mellesleg elárulom,hogy eddig is igen sok bőrfejűt láttam az Egalban és nem bántottak senkit,őket sem bántotta senki!Ráadásul,ha annyira nem tetszett volna nekik a "régi Egal",nem jártak volna le oda!Hacsak nem a feszültséget akarták kelteni!De ennyire nem unatkozhattak!!!

Andi 2007.07.16. 22:18:44

Egyetértek, és ha eddig elfértünk egymás mellett miért kellene változtatni???? Így jó ez ahogy van!! Bár tényleg nem sok beleszólásunk van a dologba, úgyis a politikusok döntenek!!! :(
süti beállítások módosítása